Author: share7

Wanita Ini Sering Mengamalkan Minum AIR M4NI, Apa Yang Jadi Selepas Setahun Sungguh Mengejutkan..!!

gambar sekadar hiasan Apa yang diamalkan oleh seorang wanita ini adalah sesuatu yang sangat diluar jangkaan dan pemikiran. Wanita tersebut dikenali sebagai Tracy kiss berumur 29 tahun. Tracy Kiss merupakan seorang ibu tunggal dan dia juga seorang yang hanya mengamalkan makan makanan sayuran sahaja. Dia juga turut mengamalkan minum air mani setiap pagi untuk memberinya

Tidak Tahan Akibat Digoda, Akhirnya Saya Terlanjur Dengan Kakak Angkat Yang Berstatus ISTERI ORANG…

gambar sekadar hiasan Tak tahan digoda akhirnya saya terlanjur dengan kakak angkat berstatus isteri orang | SAYA suami muda yang baru mendirikan rumah tangga. Hidup saya ceria seisi keluarga, tetapi ada sesuatu yang sering membuatkan saya terganggu dan merasakan kekesalan yang amat mendalam. Kisahnya bermula dua tahun sebelum berumah tangga. Saya mengenali gadis (A) yang

Lepas pasangan kekasih ni tinggalkan hotel, mereka terkejut bila masuk bilik mereka.. rup a-rupanya mereka buat ni sepanjang malam!!

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Apa yang telah pasangan kekasih tu buat sehingga pembersih bilik yang masuk bilik mereka rasa terkejut?? Hotel merupakan satu tempat di mana ada pengunjung dari tempat lain, yang datang ke sesuatu tempat, tidak ada tempat untuk mereka menginap, hotel akan mainkan peranan yang penting untuk

Kesan kekal duduk silang kaki. Ingatkan duduk atas sofa silang kaki kaput paha tu elok,cuba perhatikan tulang belakang beginilah jika kita duduk bersilang kaki

Kesan silang kaki Silang kaki ketika duduk adalah untuk menjaga adab. Tak kira lelaki atau perempuan kalau duduk mengangkang nampak buruk sangat terutama ketika mengadapi temuduga. Silang kaki biasanya di buat oleh wanita untuk menjaga kefiminan mereka. Kalau lelaki yang 24 jam silang kaki ada yang tidak kena tu…samada nak jaga “feminin” juga atau kerek

Awek nie mula-mula merancang nak isi minyak lepas tu naik kereta larikan diri.. Tapi kawannya yang bodoh buat dia ‘terbang tinggi’!!

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Nak tipu minyak, tengok apa yang berlaku seterusnya.. kan dah kena!! Kes ini berlaku di negara luar. Seorang gadis dari negara luar, bersama kawan dia pergi isi minyak kat Mt Warren Park Caltex pada bulan April. Kumpulan ini dikatakan sudah ada rancangan yang sempurna untuk